
Kolekcije i linije Aqisi brenda
Aqisi je kozmetički brend s mnoštvo proizvoda različitih namjena te je glavni i ujedno jedini proizvođač i distributer istih. Uz također mnogobrojne kolekcije koje su se našle na tržištu i lansirale diljem svijeta, Aqisi je zapravo podijeljen u 4 kategorije, a u svakoj kategoriji je više aktualnih brendova.

AQISI KATEGORIJA PROIZVODA ZA LJEPOTU
Predstavnici ove kategorije su istoimeni proizvodi kao što je Aqisi inhibitor, Aqisi Mummy esencija, Aqisi Termogenik i mnogi drugi. Napoznatija kategorija proizvoda diljem svijeta zahvaljujući nevjerojatnom Inhibitoru koje je mnoge ugodno šokirao.

SUBARASHI KATEGORIJA PROIZVODA ZA NJEGU KOŽE
Ovu kategoriju čini najveći izbor kolekcija, a među najčešćim i najpoznatijima su BioAqua, MeiYanQiong, Venzen, Images linija proizvoda i Sumifun. Ovo je kategorija u kojoj se 2019. godine razvio podbrend Aqisi po imenu Aches.

ERIKISHIRU KATEGORIJA PROIZVODA ZA ZDRAVLJE
Aqisi je u ovoj kategoriji počeo razvijati velike projekte i mnogobrojne suradnje s velikim kompanijama. Najprodavaniji proizvodi također su od Sumifun kolekcije, a riječ je mnogobrojnim tradicionalnim japanskim plementim uljima te Erihishiru i Eelhoe linije. Tijekom 2022. godine se očekuje lansiranje novog brenda koji će ujediniti više Aqisi kolekcija iz navedene kategorije.

AKASHI KATEGORIJA PROIZVODA ZA DUHOVNOST
U Japanu je od davnine poznata izreka: "Kare wa ie no shōmen dake de shigoto o shite iru node wa arimasen. Interia ni mo kikimasu" što bi u prijevodu glasilo: "Na kući kojoj se gradi ne radi se samo na fasadi". Najpoznatiji i najprodavaniji proizvodi su Akashi Orgonit, Chemu drevna japanska narukvica, ElvenGemStone koji po Feng-Shui najjači amulet nakon Buddha konopca i mega popularne Black Obsidian Pi Xiu narukvice.

